Wymiany, zwroty i reklamacje

ZWROT TOWARU

  • Masz pełne prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 10 dni od dnia otrzymania przesyłki.
    * UWAGA: dla zamówień złożonych w grudniu wydłużamy termin zwrotu do 30 dni!

  • Nie musisz nawet podawać powodu zwrotu, chociaż będziemy wdzięczni za taką informację - wykorzystamy ją przy konstruowaniu oferty sklepu i ulepszaniu jego działania.

Krok po kroku - jak zwrócić towar?

W zależności od wartości Twojego zamówienia możesz skorzystać z jednej z dwóch opcji zwrotu:

1. Darmowy zwrot:

  • Jeżeli wartość  produktów w zamówieniu, które chcesz zwrócić w całości lub w części, przekracza 200 zł i jeśli dokonałeś zamówienia jako zarejestrowany klient, możesz skorzystać z darmowego zwrotu. W celu uruchomienia procedury darmowego zwrotu zaloguj się na swoje konto w quickside-shop.pl i wejdź w zakładkę zwroty. Następnie postępuj zgodnie z instrukcją.

  • Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym. Będziemy wdzięczni, jeśli będzie w oryginalnym opakowaniu producenta.

  • Jednorazowo możesz dokonać zwrotu kilku zamówień spełniających warunki darmowych zwrotów (jeśli ich wartość przekraczała 200 zł oraz jeśli nie upłynęło 14 dni od dnia otrzymania przesyłki) w zakładce zwroty (http://www.quickside-shop.pl/) dostępna będzie pełna lista zamówień, które spełniają warunki darmowych zwrotów.

Pamiętaj:

  • Podpisz dokument zwrotu towaru. Dokumenty bez podpisu nie zostaną uznane.

  • Dokumenty logistyczne przygotuje kurier.

  • Nie zapomnij dołączyć oryginału lub kopii dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT).

  • Zwrotu wpłaty dokonujemy  po uznaniu zwrotu

  • Zwrot wpłaty dokonywany jest : przelewem bankowym na konto wskazane w formularzu zwrotu( dotyczy zamówień złożonych z płatnością przy odbiorze) lub automatycznie na numer rachunku/karty, z którego dokonana była wpłata ( dotyczy zamówień z płatnością on-line)

2. Wysyłka na własny koszt:

  • Jeżeli wartość Twojego zamówienia nie przekraczała 200 zł lub kupowałeś jako klient niezalogowany, wówczas możesz dokonać zwrotu w tradycyjny sposób, odsyłając przesyłkę na swój koszt - korzystając z "Dokumentu zwrotu / wymiany" dołączonego do przesyłki. 

  • Wypełnij go dokładnie, pamiętając o wyraźnym wpisaniu numeru konta bankowego oraz o podpisaniu dokumentu. Nowy dokument możesz również ściągnąć z naszej strony (ściągnij format .PDF).

  • Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym. Będziemy wdzięczni, jeśli będzie w oryginalnym opakowaniu producenta.

  • Zapakuj zwracany produkt i wraz z podpisanym formularzem oraz oryginałem lub kopią paragonu (lub faktury)

Pamiętaj:

  • Nie zapomnij dołączyć oryginału lub kopii dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT).

  • Podpisz dokument zwrotu towaru. Dokumenty bez podpisu nie zostaną uznane.

  • Zwrotu wpłaty dokonujemy w przeciągu ok. 5 dni roboczych od daty przyjęcia zwrotu. 

  • Koszt odesłania do nas towaru nie podlega zwrotowi.

  • Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.

  • Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej "Potwierdzenie nadania" / "Paczka polecona". 

WYMIANA TOWARU

Aby dokonać wymiany zakupionego produktu należy:

  1. Odesłać produkt, który chcemy wymienić, wraz z uzupełnionym dokumentem zwrot (formularz zwrotu ściągnij) i podanym numerem konta.

  2. Dokonać nowego zamówienia na produkt na wymianę.

  3. Produkt na wymianę zostanie wysłany niezależnie, jako nowe zamówienie po jego opłaceniu lub za pobraniem w zależności od wyboru klienta.

  4. Zwrotu wpłaty dokonujemy  po uznaniu zwrotu

  5. Zwrot wpłaty dokonywany jest : przelewem bankowym na konto wskazane w formularzu zwrotu( dotyczy zamówień złożonych z płatnością przy odbiorze) lub automatycznie na numer rachunku/karty, z którego dokonana była wpłata ( dotyczy zamówień z płatnością on-line)

Pamiętaj:

  • Wymiany możesz dokonać w ciągu 10 dni od momentu otrzymania przesyłki.
    * UWAGA: dla zamówień złożonych w grudniu wydłużamy termin zwrotu do 30 dni!

  • Zapakuj zwracany produkt wraz z formularzem zwrotu dołączonym do przesyłki i odeślij na adres:

QUCKSIDE Sp. z o.o. ul. KOPERNIKA 18 B , 30-800 BRZESKO z dopiskiem „QUICKSIDE – zwrot ”

  • Odsyłany produkt powinien być w stanie niezmienionym. Będziemy wdzięczni, jeśli będzie w oryginalnym opakowaniu producenta.

  • Nie zapomnij dołączyć oryginału lub kopii dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT).

  • Koszt odesłania do nas towaru nie podlega zwrotowi.

  • Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.

  • Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej "Potwierdzenie nadania" / "Paczka polecona".

REKLAMACJE

  • Na wszystkie produkty kupione w sklepie przysługują Ci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2002 r. Nr 141 z późn. zm.). 

 

Krok po kroku - jak zareklamować produkt?

  1. Formularz reklamacyjny (ściągnij, format .PDF)  – wydrukuj go i dokładnie wypełnij. Reklamacji bez załączonego formularza lub z błędnie wypełnionym drukiem niestety nie możemy przyjąć.

  2. Jeśli nie masz możliwości wydruku formularza reklamacyjnego możesz również własnoręcznie przygotować opis reklamacji wzorując się na treści formularza. 

  3. Wyślij reklamowany produkt razem z formularzem na adres:

QUCKSIDE Sp. z o.o. ul. KOPERNIKA 18 B , 30-800 BRZESKO z dopiskiem „QUICKSIDE - reklamacja”

  1. Reklamacje rozpatrywane są max. w przeciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu. 

  2. W przypadku uzasadnionej reklamacji - towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych) - zwrócimy Ci równowartość ceny produktu.

 Pamiętaj:

  • Reklamowany produkt odsyłasz na swój koszt i ryzyko. Dlatego wybierz pewny sposób dostarczenia przesyłki, np. skorzystaj z usług kuriera, a w ostateczności - nadaj paczkę z tzw. potwierdzeniem nadania.

  • Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.

Pliki do pobrania